Regulamin
- DEFINICJE
Ilekroć w niniejszym Regulaminie świadczenia usług jest mowa o:
1) usługodawcy – rozumie się przez to Martynę Siwek prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: MARTYNA SIWEK YOGA, ul. Dożynkowa nr 46, lok. 9, 52-311 Wrocław, NIP: 8992895486, adres e-mail: martynasiwekyoga@gmail.com , numer telefonu: 503811394.
2) serwisie – rozumie się przez to serwis internetowy dostępny pod adresem https://martynasiwekyoga.pl/sklep/ prowadzony przez usługodawcę za pośrednictwem witryny https://martynasiwekyoga.pl,
3) regulaminie – rozumie się przez to niniejszy Regulamin świadczenia usług, w tym usług online w ramach domeny internetowej https://martynasiwekyoga.pl, który określa warunki świadczenia usług przez usługodawcę za pośrednictwem witryny https://martynasiwekyoga.pl oraz usług stacjonarnych na rzecz klientów,
4) usłudze – rozumie się przez to usługę online i usługę stacjonarną,
5) usłudze online – rozumie się przez to usługę świadczoną przez usługodawcę na rzecz klienta, na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem serwisu, w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, polegającą na odpłatnym dostępie do materiałów wideo, udostępnianych w formie strumienia informacji, w zakresie zajęć jogi,
6) usłudze stacjonarnej – rozumie się przez to usługę świadczoną przez usługodawcę na rzecz klienta stacjonarnie, w miejscu i czasie określonym w serwisie, na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem serwisu, w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, polegającą na odpłatnym prowadzeniu przez usługodawcę zajęć jogi,
7) kliencie – rozumie się przez to pełnoletnią osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz osobę prawną, która zawiera z usługodawcą umowę o świadczenie usług za pośrednictwem serwisu,
8) konsumencie – rozumie się przez to osobę fizyczną dokonującą z usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
9) zamówieniu – rozumie się przez to oświadczenie woli klienta, stanowiące ofertę w rozumieniu przepisów prawa cywilnego złożoną przez klienta usługodawcy w zakresie zawarcia umowy o świadczenie konkretnych usług,
10) polityce prywatności – rozumie się przez to politykę prywatności dostępną na stronie https://martynasiwekyoga.pl
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
W celu korzystania z usługi online (w tym w szczególności składania zamówień) oraz zakupu usługi stacjonarnej, konieczne jest spełnienie minimalnych wymagań technicznych w postaci posiadania:
1) komputera lub innego urządzenia z dostępem do sieci Internet,
2) systemu operacyjnego Windows, Linux, Mac OS lub Android,
3) przeglądarki internetowej obsługującej HTML4, HTML5 oraz Javascript.
III. PODSTAWOWE ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG
- Usługodawca świadczy usługi za pośrednictwem sieci Internet albo stacjonarnie w miejscu i czasie wskazanych w wybranej usłudze, na podstawie zamówień złożonych przez serwis.
- Kupującymi mogą być wyłącznie klienci.
- Ceny usług w serwisie są cenami brutto VAT, wyrażonymi w złotych polskich.
- ZAMÓWIENIE I UMOWA
- Zamówienia w serwisie klient może składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Zamówienie składa się wybierając usługi z asortymentu znajdującego się na stronie serwisu, poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” przy danej usłudze (w przypadku usługi z „Wyborem opcji” w pierwszej kolejności dokonuje się wyboru opcji), a następnie wskazanie danych płatności, w tym adresu e-mail oraz potwierdzenie całego Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
- Do momentu naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę” klient ma możliwość zmiany zamówienia.
- Wartość zamówienia obejmująca cenę usługi przedstawiona jest w koszyku.
- Dla wykonania usługi online albo usługi stacjonarnej wymagane jest, aby klient zapoznał się z regulaminem oraz polityką prywatności i zaakceptował ich treść.
- W przypadku usługi online, z chwilą zapłaty całości ceny dokonuje się zawarcia umowy z klientem.
- W przypadku usługi stacjonarnej, z chwilą potwierdzenia przez usługodawcę miejsca i czasu usługi zgodnie z ust. 11, jednak nie wcześniej niż przed zapłatą całości ceny, dokonuje się zawarcia umowy z klientem.
- Umowa zawierana jest w postaci elektronicznej. Użytkownik przez dokonanie wpłaty ceny usługi (części lub całości) akceptuje warunki umowy.
- Zapłata za zamówienie może nastąpić przelewem lub poprzez szybką płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
- Klient uzyskuje dostęp do usługi online po otrzymaniu linka do usługi online na wskazany w zamówieniu adres poczty e-mail.
- Po złożeniu zamówienia na usługę stacjonarną, usługodawca potwierdza miejsce i czas świadczenia usługi na wskazany w zamówieniu adres poczty e-mail.
- Usługodawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług stacjonarnych w trybie natychmiastowym, jeżeli klient narusza warunki obowiązującego regulaminu, norm i zaleceń obowiązujących w miejscu świadczenia usługi stacjonarnej lub nie stosuje się do poleceń usługodawcy w trakcie świadczenia usługi.
- Usługodawca ma prawo do zmian miejsca lub czasu świadczenia usług stacjonarnych lub usług online po uprzednim powiadomieniu klienta za pośrednictwem wskazanego w zamówieniu adresu poczty e-mail lub witryny https://martynasiwekyoga.pl lub kont społecznościowych usługodawcy.
- PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta.
- Termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od dnia udostępnienia konsumentowi zamówionej usługi.
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, konsument:
1) powinien poinformować usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w terminie 14 dni od dnia wydania konsumentowi zamówionego towaru.
2) może skorzystać ze wzoru formularza stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy konsumentowi zwracane są wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym usługodawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności usługodawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- USŁUGI ONLINE
- Usługi online nie mają charakteru usług medycznych i klient stosuje się do nich na własną odpowiedzialność.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu serwisu oraz nienależyte wykonywanie usług, spowodowane siłą wyższą lub spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów za pomocą, których świadczy usługi online.
- W przypadku usługi online na żywo, usługodawca zastrzega prawo do przerw technicznych podczas świadczenia usługi.
VII. USŁUGI STACJONARNE
- Usługodawca ma prawo do żądania od klienta okazania dokumentu potwierdzającego tożsamość, a w przypadku braku tego dokumentu, ma prawo odmówić udziału klienta w zajęciach jogi świadczonych w ramach usług stacjonarnych.
- Klient jest zobowiązany do:
1) przestrzegania norm i zaleceń obowiązujących w miejscu świadczenia usługi stacjonarnej,
2) uczestniczenia w zajęciach jogi w stroju sportowym,
3) przestrzegania wszystkich zaleceń i uwag usługodawcy,
4) utrzymywania porządku w miejscu świadczenia usług stacjonarnych,
5) informowania usługodawcy o złym samopoczuciu, urazach, kontuzjach i innych problemach zdrowotnych, a także o ciąży.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakich doznał klient wskutek korzystania z usług stacjonarnych, w szczególności, jeżeli były one następstwem przeciwwskazań zdrowotnych, nabytych chorób, nieprawidłowego wykonywania ćwiczeń, braku odpowiedniej rozgrzewki lub zaangażowania w zajęcia oraz innych zaniedbań klienta.
- Osoby biorące udział w zajęciach jogi oświadczają, że nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych i uczestniczą w zajęciach na własną odpowiedzialność.
- Osoby z problemami zdrowotnymi oraz kobiety w ciąży, przed przystąpieniem do zajęć jogi powinny skonsultować się z lekarzem i dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania określonych ćwiczeń. W przypadku zatajenia informacji o stanie zdrowia lub ciąży klient ponosi pełną odpowiedzialność za poniesione szkody, w tym szkody poniesione przez usługodawcę.
VIII. REKLAMACJE
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność w ramach rękojmi z tytułu:
1) niedotrzymania z winy usługodawcy określonego w umowie terminu rozpoczęcia świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy,
2) niewykonania, nienależytego wykonania usług.
- Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres usługodawcy lub elektronicznie na adres e-mail usługodawcy w terminie 30 dni licząc od dnia, w którym usługa była wykonana lub miała być wykonana.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać co najmniej dane klienta, opis przyczyny, dzień stwierdzenia lub ujawnienia się przyczyny oraz wskazanie żądania sposobu załatwienia reklamacji.
- Usługodawca rozpoznaje reklamację klienta w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji usługodawca poinformuje klienta pisemnie lub elektronicznie na jego adres e-mail.
- Klient posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy polskiego prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisy ustawy Kodeks cywilny oraz przepisy ustawy o prawach konsumenta.
Załącznik do regulaminu
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: Martyna Siwek Yoga, ul. Dożynkowa nr 46, lok. 9, 52-311 Wrocław
Ja ……………………….. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy następujących usług ……………………………………………………..
Data odbioru: ……………………………………..
Imię i nazwisko konsumenta: ……………………………………..
Adres konsumenta: …………………………………………………..
………………………………………
Data i podpis konsumenta